tingkatkan trafik!

banner

kalah kami bermaruah!~




I cilok dari google jerk..




Agak kecewa Tuan belog 
bila Malaysia kalah dengan singapura
dengan Agregat 5-4


Kekecewaan Tuan belog berlarutan smpi terlewat bangun pagi tadi,,oh!,, kemungkinan tuan belog dok mimpi 
sedang cepuk semua pemain2x singapura  yang banyak pura-pura tu, termasuk lah Zaid  Asri sebab dia 
sokong negara tu, hahaha~

Shuhada bertanya kepada saya,:~ "Akak,kenapa hari nie sampi lambat?Tuan belog menjawab:~"oh....lambat bangun lah,Puncanyer,Malaysia kalah semalam"...
Rasa down giler bila kalah semalam haih,kalau tuan belog ada kat situ awal-awal tuan belog dah hempuk-hempuk pemain yang berdrama king tu!~.."Hello!~...nie bukan pentas teater ok,sesedap hati korang pulak nak bersandiwara kat padang tu,!~"..haih marah tahap maksimum nie...!!..Sikit sikit jatuh.Weih nie main bola ker main tarian Minang?meyh habaq meyh.... Lepas tu buang masa pulak nak kena angkut depa keluaq padang.ingat dah keluaq tu dah tak mo masuk padang lagi,jap-jap ada jerk lagi siap bergagah nak kejaq bola!~...heih!~nasib hati tuan belog nie  baik tau~.

  
Hmm,walaupun Malaysia kalah,tapi pemainnya anak jati Malaysia. Ada negara mana tah tu,pemainnya orang asing. Ish3..Saya bangga jadi anak Malaysia..Go Malaysia! ^^
Ada ura-ura yang cristiano ronaldo dan messi nak join mewakili malaysia...! opss... ! betul ker??tak cayer??..ok..ok..tuan belog kasik bukti,sila klik kat sini..~Cristiano Ronaldo & Lionel Messi Sah Jadi Rakyat Malaysia! 
 
Tak kisah lah walaupun Malaysia kalah. Tuan belog tetap sokong Malaysia. Safee Sali dan  Khairul Fahmi memang terbaikk!~. Semua lah bagus. Yang kena kad merah tu pun aku salute jugak. Lain kali hentam ja pemain yang  buat lembik kat tengah padang tu. 


Apa apa pun, Tuan belog memang bangga dengan Skuad Malaysia. TAHNIAH!!
 
 
Psssst:- maap ler entry tuan belog hari nie kasar cket....tuan belog tengah panas nie..hehe..pas nie tak lagi..hihikk...sempena Malaysia dah kalah Sir saya kasik Assessment....huhuhu....."coding lagi tau!~...bergitu panjang sir kasik ......       "Semput........!~ "