tingkatkan trafik!

banner

Oh..abang Usop!!....

   Saya adalah seorang yang akan berasa berat hati bila 
terpaksa melakukan sesuatu perkara atau perbuatan secara terpaksa..... 
Oh..senang cakap..
saya cepat stress!!
 bila dipaksa melakukan sesuatu perkara yang bukanlah
menjadi keutamaan atau minat di dalam diri saya...
**adakah itu menunjukkan saya seorang pemalas??

bila setart jerk ketegangan dalam diri..
mula lah saya x senang duduk..semua yng saya buat..
tak ada yng selesai..
**adoi dasar pemalas...hehe...



Untuk melepaskan ketegangan tahap maksima nie ..
tengok telitubbies dah tak berkesan..
cara terbaru,,,haha..
jeng..jeng..jeng...




oohh..abang usop!..
trima kasih lah dah hilangkan ketegangan
dalam diri awak nie..

"oh bluberry..!..My febret!"...haha


Jadi bila tengok  gambar - gambar Abang Usop  dalam filem Hantu Kak Limah  
nih buat saya sangat ceria.
Kadang - kadang tergelak - gelak
**walaupun masa tengok citer kak limah rasa citer nie mcm tah paper...
tapi kerana mu abng Usop..haha


 
Itulah Sebab Pentingnya Educasyennnn! Haha.....
 
 
 
  wah yang ini lagi tak boleh belah...
tangan geli geleman...haha...
 
"kita bakor jer..kita bakor "


   
 
 
agak-agak lah..kalau ada pilihan raya kat kampung pisang..
usop mst tercalon kan..haha..
kak limah pun boleh kalah haha.... 



****Pssstttt- meyh lah sesame kita hilangkan ketegangan 
dengan abang usop wheelchar!..haha