tingkatkan trafik!

banner

DRAMA BICARA HATI AROUND THE CORNER!~

wacchhaa....


 

Novel bicara hati pada tuan belog adalah novel yang mantop!~ ..Giler tak mantop...best seller tau!~..Thumb up to Damya Hannah.Karya anak melayu perlu terus dijulang agar terus diiktiraf di persada dunia.Berbalik kepada bicara hati,hadoi..dah tak terkira i ulang dok baca citer tu....'oh Tengku Sharan...kau telah berjaya buat Tuan belog sampai lupa nak makan, lupa nak stadi, lupa nak mandi senang cerita semua kerja tuan belog  terbantut gara-gara ke'gente'..lan si jejaka itu...

Pertengahan November nie Bicara hati akan di dramakan,wah!~tak sabar lah tuan belog nak tunggu...
Drama nie akan ditayangkan di ASTRO PRIMA.Rasanya kalo tayang di TV3 mesti first ranking nie...Pelakon drama Bicara Hati adalah Sharnaaz Ahmad dan  Kris Chempaka.hah??cempaka Kriss??sape tu ekk...kalau krissdayanti...motor kriss tu tuan belog kenal lah.hehehe. Tapi Tuan belog rasa macam ada pelakon lain jer yang lagi layak? Novel ini fevret tuan belog , jadi saya letak high expectation lebih lagi kalau korang tengok dia punya cover novel, watak yang digambarkan sebagai Zahlia itu cantik giler  dol.



Sharnaaz Ahmad jadi Tengku Syahran, sgtlahhhh sesuaii....hehe...kalo tuan belog jadik Zahlia..canner??..***alamatnyer rugi lah produser..hehe
Penulis skrip bagi drama ini adalah seorang penulis skrip terbaik dari Indonesia, Jujur Prananto yang pernah menulis skrip filem Ada Apa Dengan Cinta dan banyak lagi. Sesi penggambaran Bicara Hati telah dimulakan Isnin lalu. Dengan gandingan ini, kami yakin sesuatu yang hebat akan diberikan melalui drama ini kerana kedua-dua Sharnaaz dan Kris adalah pelakon berbakat, apatah lagi Osman Ali yang terkenal dengan filem seperti Anak Halal. Filem Ada Apa Dengan Cinta pula pernah memberi impak sewaktu ditayangkan sekitar awal 2000-an.


Wow!..giler tak hot canni.....nie buat i giler bayang nanti!~


apa-apa pun kita tunggulah drama ini ditayangkan. wah!~..tuan belog sudaa x bolee tahan...!~..










No comments: