tingkatkan trafik!

banner

pelik..oh pelik!....




hai guys..
dah lame rasenye jejari manis ini tak menaip entry di blog  yang sungguh 
comeyl ini..lalala~
dalam beberapa hri ini saya disibukkan dengan menelaah buku...
oh buku..sampi bila diri ini harus menelaah engkau??
sedikit boring melihat diri kau buku..
so,,sila percantikkan diri kau buku!~..haha


Tuan belog ini terasa ingin memotong rambut lah kawan!..
tetapi rungsing mau pilih gaya apa..
search punya searh....
oh.. terjumpa lah bergitu pelik gaya potongan rambut....
agak-agak kalau saya gayakan....
comeyl kah saya???
meyh kita skodeng bersama...
lalalala~~~


Gaya 1

senang cket kalo tuan belog nak curik2x tidur waktu kelas..haha


Gaya 2
oh..berapa lama dah awak tak syampoo rambut???...


 gaya   3..
yang ini lagi....dah macam model telitubbies dah...


gaya 4
haha..yang nie kira mcm penyapu rumah saya

alala~duta daia gitu~..."pakai daia!..lupakan yng lain!~
saje..hehehe.






Gaya 5
..oh yang nie memang gila jimat...

haha..agak agak barang yang nak disimpan tu mcm tak selamt..hah sanggul kan jerk kat kepala tu hah!...





Gaya 6
protection!..dari panas mahupun hujan!..~
 



Gaya 7...


Gaya ini amat sesuai untuk genji-genji sekolah saya...
baru nampk ganas yerk..lalalalala~
tak ker gitu
en Rakesh,Rajiv,Jeeva,Edy,Zaid...
dan seangkatan dengan nya!..hahaha





Gaya 8..


Cik Hawa ,,,,Cik Aishah....
apa kata kita gaya kan fesyen rambut alala~ ini,,
so,,bila sir nak beri gula-gula..kita boleh lah riak sedikit..
lalalala~...



yang penting tuan belog masih rungsing nak
pilih fesyen ape ssuai tok potongan tuan belog...

Pssst:-Tuan belog sedih sebab Malaysia kalah 5-3 dengan singapura semalam!~..huhuhu..

"Mengaumlah kau Harimau Malaya! "

2 comments:

eca said...

perghh.. sentap mak..ok kt wat rmbut yg ade gule2 tu..lg2 klu si hawa tu yg dpt..kt pn ade gak gle2 kat rmbut tu..x heran la ngan gle2 sir..

tassyanatassya said...

hahaa...bila sir kasik 1bijik..i boleh berlagak dgn sir....
"hello sir!..gula2x saya lagi banyak lah!.."..hahaha