tingkatkan trafik!

banner

A2 langsai...A3 menanti....



ohh...stress lagi!...
yah!..saya sedang di landa "kestressan yang ter 'amat!...waduh2x...datang lagi rupanya kau!..ingatkan sudah nyah kau dari hidup ku...huhuhu...

Bak kata aunty saya..."rasanya tasya nie sedang mengalami "Hormon cortisol" -apa menatang lah tu??
hormon stress lah kawan..biasalah..bakal2x psikologi..mst tau benda2x nie..hahaa...

Hari nie baru langsai saya kerjakan Assignment A2 saya..wah!..sepantas penyu saya coding tadi..boleh pulak dia buat hal tengah2x sedap coding.


"perrgghh...nasib baik tuan lu hari nie baik!..
kalo tak..sudah dikerjakan kau sehabis mungkin!huh!...
lu sengaja kasik gua panas kan??'' 

Kalo dulu masih boleh nak mimpi Lee Min ho,but now jgn harap ler kawan...nmpaknyer code jer lah peneman mimpi dimalam hari~..
kalo dulu sempat lagi nak lulur badan..sekarang kirim salam jer lah....

Bila saya stress,muka tak payah cakap lah,dah macm nenek muda,  :p.
berkerut shj sepanjang hari. Orang tego pun buat muka penyu jerk..
Penyudahnyer,,
ubat kepada stress adalah makan!...makan..dan makan lagi...!!!

Ohh!..heavenly yess!! nikmat yang tak dapt mek kecapai dimana2x dunia!..haha
Memang betol lah pempuan kalo stress badan mesti naek...ape tak nyer..asek makan shj...bila stress melanda makan..makan jer  stress....



kestressan saya diteruskan lagi dengan kedatangan Asignment A3!..."Selamat datang A3!''..kedatangan  anda amat lah ku nanti~sentap!....nie belum lagi exam yang 2 minggu lagi!...okayy!.how sweettt!!!.... 
Hidup saya memang semakin sweettt!..bak rasa lolipop!!..aummm!...





Sumer benda nie memerlukan daya IQ dah ketabahan yang tinggi!!..demmit!,
Hanya berserah kepada ALLAH S.W.T..dan redha jer lah labuuu.....
yakin boleh!!..Malaysia boleh!..Yess!..haha..
masa semakin di hujung tanduk nie...
bye bloggers && readers!...





***sweet talker,,,
Sir ada buat contest Blogger terhangat khas untuk pelajar smk permas jaya!..,,nak join..nak join!!!....



No comments: