tingkatkan trafik!

banner

oh kakak kandung!...


Assalammualaikum...
wah..wah..wah...
saya  kembali aktif  di alam belog 
sebabnyer cuti..
so buku pun cuti..hehehe...

kali nie saya nak pause dulu
cerita saya tentang explore journey...
saya nak bercerita tentang
picnic kami di batu layar...

sebelum saya ikut lawatan ke perak..
kami dengan beberapa kerat budak kelas teknologi
gi lah bersantai merehatkan minda
mandi-manda!..
yahhOO!..mandi..!!

nie Zaid dan Hasnel..cute kan mereka..haha
 Malam tu selepas semua
penat berenang-renang
kami pun duduk berborak-borak...
sambil "merelakan  "
nyamuk menyantap darah kami yang manis nie...
terima kasih !..cik nyamuk...
"habesss ko ganyang mak yang kuruss nie.".
hehe...

tiba-tiba Cik Zahid bersuara...

Zahid: "bestnyer andainya akak menjadi 'Kakak' Zahid kan?"

 diri ini yang sibuk dok
berperang dengan nyamuk
terkujat sebentar...

Tassyanatassya:"hah??.ko ko nie biar betol..."


Adik sayang kakak, kakak sayang adik..yeay!! adekah kita akan bergini jika kita menjadi sibling nanti??haha..

  
  Zahid: betol lah kak...lagi best kalo akak nie jadik akak Kandung zahid...

Sweet couple!....awak berdua sunggooh sweeet!...

**budak nie betul ker tak??..ohhh..mungkin
budak nie mamai barangkali al-maklum ler lame 
berendam dalam air tadi...


   Tassyanatassya: Zahid..zahid..buat lawak plakk..akak nie yang perangai macam budak-budak nie yang zahid pilih...haduss..memang tak masuk akal...

  tetibe terdengar zahid mengeluh alah~alah lembu en Zaid...
Zahid: hmmmmmmmm....

Pesanan Untuk En Zahid

Saya nie tak layak jadik kakak awak zahid!
habis lah nanti  kita perabih dengan  bergusti setiap hari....
hehe...

berginilah nasib anda bila ber"kakak" kan saya...so cepat2x angkat tangan surrender!..haha...


sedangkan adik saya nabilah
selalu mengeluh....
"malang betul hidup nie dapat kakak macam awak tasya"


***Pssst...kalo kita jadi adik beradik mst 
banyak benda yang boleh kita kongsi kan..
boleh tak kita kongsi merit En Zahid??hehehe











4 comments:

aishah rahman said...

ele..x ya amek diorg jd kakak..nnt di buli nye akak..kah2..haru!!

tassyanatassya said...

ape??aisha rahmany??amek diorang jadi kakak???..mereka..mereka perempuan ka???haha

aku_gadis_bintang said...

akak..kita nak akak (macam lain kan mksod nye..)huhu

tassyanatassya said...

hahaha..hawa..kita pun nak hawa!..wow!