tingkatkan trafik!

banner

kerana kau!!


Oh hatiku gundah-gulana...
mengenangkan kau...
semakin porak-peranda hidup ku 
bila kau permainkan kesabaran ku..
maaf!..kesabaranku juga ada tahapnya..

kerana apa??..
"kenapa cik tasya? adakah Saya yang bersalah??
Hukum lah diriku wahai tuan puteri Saya rela dihukum"
~tanya En. Pengajian Perniagaan

oh tidak... kau tidak bersalah apa-apa!..
Aku sudah bereskan keadaan mu seawal yang mungkin..
Sudah sedia menghadapkan mu dengan  Guruku...


Jadi Siapa  yang mengguriskan hatimu??..


"Oh Cik Princess,
Adakah saya yang menggoreskan hatimu yang lembut itu??
maaf jika Diri ini sentiasa Menyusahkan Cik Princess.."
~tanya En Pengajian Am


oh juga bukan diri kau En.Pengajian Am...
kau tidak pernah menyusahkan diri ku..
walau aku masih tidak menghabiskan sisa -sisa 
kerja yang perlu aku bereskan terhadap engkau,
tetapi setidaknya aku masih boleh bernafas bila guru 
aku bertanyakan tetang engkau nanti..


Bilang  siapa yang merobek hatimu itu??...


"Maaf Cik Tassya diri ini bukan sengaja nak menyusahkan kau..
Tetapi aku mahu kau mengenal erti Ilmu...
pabila aku sering menyusahkan kau..
kau lupa pada impian kau?? ,
bahwa kau  mahu menunjukkan Keputusan Ekonomi
yang memberangsangkan???"
~Ujar En.Ekonomi...

En.Ekonomi,
kau jgn risau...aku sentiasa ingat pada janjiku...
pada impian ku,dan segalah kerja yang telah kau hadiah
kan kepada diri yang lemah ini telah ku siapkan dengan
Complete!..kau tidak perlu risau..aku akan sentiasa berusaha
untuk memperjuangkan hidup kau!..


Bukan Ekonomi,bukan P.Am..bukan juga P.Perniagaan..
jadi siapa yang 'menyiat-nyiat' hati dan perasaan kau??

"Oh  Cik Tassya Natassya ...
Adakah aku yang bersalah..Adakah aku yang melukai hatimu?
adakah aku yang menyebabkan kau gundah gulana??
bilang padaku..bilang Cik Tassya Natassya??.... "
~tanya En.Computing...

Maaf En.Computing...Aku terpaksa mengatakan 
'Ya!'..kau membuatkan hiidupku porak peranda...
Aku amat menyayangi kau,
Tetapi pada saat ini,
Kau dan Sibling kau iaitu Coursework System telah 
membuatkan hatiku sebal bila melihat kan kau...
lappy aku juga tiba-tiba 'hang' bila mahu'mengerjakan' kau..
apa perlu aku buat sekarang ini En.Computing..??
Jawab En.Computing..jawab!!....



"Kurasakan..kau hanya perlu..tutup diriku..Dan
TIDUR!!...."
ujar En.Computing



***ini lah kerja saya bila dah stress..Suka menunding ke orang lain...
rasakan ...hahaha...









No comments: