tingkatkan trafik!

banner

#Day 2: 10 things That i love!!..



Hello hello helloooo!!!!. Baru sempat nak update pasal benda ni. Sepatutnya hari ini dah buat cabaran hari ke sembilan tau!..Fuh punya lah sibuk mcm mak datin tak ter "updated" la.maaf yer para pembaca yang budiman...heh Hari ini baru boleh buat untuk cabaran hari kedua.i already mentioned rite,cannot updated hari-hari??hehehe.....
Baru Saya sedar,**lambat betul nak sedar, tiada yang tak mencabar dalam hidup ni. Benda senang pun mencabar juga. Haha..*itu alasan lapuk kan..hihi. 
Never mind. Biar lambat asal selamat okay? Tapi jangan selalu lambat sebab lambat tu tak best.  Buat kena tinggal baru ko tahu!.. Hehehe. Okay, Cabaran Hari Kedua adalah seperti di atas. Erm apa nak taip ni? ;p
 
10 things that i lov.e are???. jeng..jeng..jeng!..;-
 
  
1. Saya cinta  Allah S.W.T
 
 Cinta yang paling Agung untuknya
beramal,beriman sentiasa meletakkan
ALLAH tempat yang paling utama..insyaallah..Amin
 
2.  Saya cinta Keluarga saya
saya cinta mereka sebab mereka tiada tandingan nyer..haha 
tanpa keluarga siapa lah saya...tanpa mereka 
mana saya nak ngecek "pitih"?hehehe
tidaklah..
jom  review keluarga saya kat sini...ketik..ketik..
hehe

3.Saya Cinta Korea !!
wah!..sekali bace..
budak nie tak kenal untung...
duduk kat Malaysia.. tapi dok sibukkan negeri orang..
haha,,,tidak saya masih sayang kan negara tumpah darah ku,
tapi saya sudah jatuh hati dengan korea..
mengapa sebab hero kacak seorang nie lah,haha
oh! oppa!..i lap u lah...mossita!..hihi  

4.Saya pencinta Buku
buku!..hidupku tak sempurna tanpa kau...
hahaha,,,**cewah!...
Novel adalah kawan baik saya..mana tak nyer baper banyak kolesi novel saya,
smapi ibu dah bising,stop2x ler dengan novel tuu..hihi
novel  paling best!!Credit to pak cik google!..   
5.Saya cinta Lappy saya..
lappy itu nadiku..wah!..gitu..
tanpa lappy tak benafas lah..sebab
tak dapt ler mak nak updated blog mak nie..hehe
tak gitu??
 
6.I love travel
Kalau saya ada duit yang banyak, makan pun tak habis, 
benda ni lah yang saya akan buat. 
YEAYH! Nak pergi mana-mana lah tak kira dengan siapa pun. 
Go alone pun boleh. Lantak lah. Tunggu! Tunggu! Hahahahah ;p
***macam yerk saje....
 
7. Saya Cinta Korean Drama! 
"Personal Taste","My girl" Winter Sonata".
bila tengok hero dia..!..wah!..
I'm Falling in love !!
hihihi..gatai!...
i suke nie..i suke nie...
 
 
8.Saya Pencinta Ungu...
ungu itu cantik kan..tak kisah ungu ape.
ungu violet..ungu..kumpula n ungu pun bole gak
hehe
cute rite?...hehe 

 ungu nie lembut sesuai dengan tuan punye blog..hehe
angan-angan nak theme ungu my weding nanti..hehe..bila??wakaka...
9.Saya cinta "dia"
Siapa 'dia'..dia itu..dia lah..
haiyyak i malu nie...
macam tepuk sebelah tangan saje..hehe
Awak suka saya tak??hihi...  

last..last..but not least!...

10. Saya Cintakan Blog saya!
 
tak mo cakap banyak..anda lah nlai..asek saya cakap..jerk..hehehe...
 
  
 
Yes, tamat sudah. Mencabar jugak yerk, Hahaha. Padan muka.penat na  Perah otak. Nak bagitahu apa yang kita suka pun susah kan? Otak dah tak seaktif dulu nampaknya. Hekhek. Perasan tak benda yang saya suka lebih kepada kebendaan. Materialistik betul.hah..jom ketik nie pula..sini.. Mata ada $$$$ Hahaha ;p
Ok, esok update untuk Cabaran Hari Ketiga pulak. Kenapa macam cepat masa berlalu? Rasanya mcam baru jersemalam start cutie,esok dah kena pi sekolah haiyak!alahai  nasib - nasibbbbb.
 
***Psstt..sambung mencipta sistem nampak gayanya!..huhu...



No comments: