tingkatkan trafik!

banner

Blog sapa la nie,,,


bila bukak blog saya....
terasa macam....
"eh nie blog aku ker?,asal macam lain?''
byk lalang-lalang yang tumpang hidup kat blog saya......
hikhikhik.....

byk nyer orang tag contest ni,contest tu..yang langsung saya tak layan!...
*warggh..kesiannyer awak!...
maaf lah... saya betul-betul sibuk nie...
dengan Assignment saya yang dah lintang-pukang saya kerjakan..
tapi,tak siap-siap jugak...
mintak ampun sajer la sir!...

belum lagi homework+ penulisan ilmiah yang cikgu kasik...
*warrghh...memang betul punya cabaran!..
tapi tak pe saya terima!....
*cewah....hikhik...

nie baru saya dapat jenguk blog... 
 dah macam kebun  nenek saya 
yang tak terurus tu,,,hihikk..

tp,sempat jugak saya bw...hihi..
jalan punya jalan... jumpa satu blog nie..
jom klik+ follow...
follow jgn tak follow...

byk betul pengetahuan tentang binatang...
kita tak perasan...tapi itu sebenarya anugerah tuhan...
syabas!
kpd pemilik blog!...hihi...


**psstt....
saya dah promote blog nie...
boleh dapat merit tak sir??
hihikk...

No comments: