tingkatkan trafik!

banner

Azam 2011


Selamat tahun baru...untuk semua para blogger!!
eh, dah tahun baru??..
cepatnya,,....tak terasa kan.??..hehe...

walaupun dah "basi" untuk mengucapkan 
selamat tahun baru...
tp saya nak wish jugak!...


happy New Year to all bloggers!.... 




bila cakap pasal tahun baru,
mesti orang akan tanya...

"azam tahun baru apa??,,

haha..yang ini yang paling berat nak jawab..
*sebab..azam tahun lepas-lepas pun tak
tertunai lagi...haiyyakk....!!

arrgghh....saya tak setel lagi.......macam mana nie??? 

Tak silap saya  azam tahun lepas,nekad tak mahu tidur siang. 
Tak sampai 1 bulan saya dah langgar azam tahun baru...teruk betul...hehe...
jadi pengajaran,, toksah la berazam tinggi langit 
kalau azam tahun lepas pun still kantoi kan? Tak patut… tak patut…
berangan saja lebih!...
kesivikan dalam diri kurang nie.....

jadi,setelah saya tambah,tolak,darab,bahagi... 
letak kuasa,liquid balik....guna kan square root pulaks...
kemudian padam kembali...

"saya nekad nak berAzam!!..."

walau azam tahun lepas.. tak lepas lagikk!..
hehe...
Azam-Azam saya:

1.Menjadi manusia yang lebih baik dan berwawasan...
*wah!..tinggi tu.....

2.Menjadi manusia yang sentiasa bersyukur dan redha dengan ujian-Nya..
*Amin...Insya-ALLAH....

3.Meneruskan hobi saya suka membaca dan belajar ilmu baru...
*warggh..kena lupakan novel nie..haiyyak!...boleh ker?

4.Buang sikap nanti..nanti....hehe..
*tu selalu saya buat....boleh buang ker?..
 
5.Nak dapat kan 4A+ untuk STPM this year!...
*amin!!,,,doa-doakan yerk...
 

6.Nak carik Mr Right saya....
*boleh dapat ker?
 
 wargghh...berangan lagi...

dan yang paling penting.......

7.Saya nak kumpul duit untuk ke Korea!!!...
* impian setiap tahun.. dan tak pernah capai lagi nie...
hehe...
duit asek kering ada hati mau ke korea,,,haha


apa azam tahun baru korang??
ada tak?
takkan tak ada kot,,
hehe...

***psstt...:
"warrghh...dah lama tak bw...dah lama x update blog...
seperti banyak lalang yang perlu saya 
tebas!...''hehehe....

3 comments:

Kodet said...

azam saya sama macam tahun lepas iaitu fikir azam untuk tahun depan...

Bengang aku dengan Tesco

+akufobia+ said...

semoga tercapai citacita.usaha.go.

bisikan hati said...

kodet;good luck la yerk...hehe


akufobia:..terima kasih!.....good luck jugak untuk awak!.....