tingkatkan trafik!

banner

Y.E.S...!!!

jualan Y.E.S..year end sale bebehhhhhhhhhhhhhhhh!!!




yahoo!!..dia datang lagi!....

Salam 1 Malaysia....untuk para blogger!...
wah!.. saya suka,
mana tak nya..
waktu ni saya boleh dapatkan
apa yang saya mau dengan harga runtuh!....
runtuh!! tau!...hehe...

pandang kiri,pandang kanan...
semua kedai ada tepek 
potongan harga...
rambang mata ku....

oh,tergugat iman ku sedikit.!...

oh teruja gitu!....

setelah  seharian  berjalan-jalan....
*katanya window shopping...
setiap kedai dalam shopping mall disinggahnya...
tak cukup dengan tuu,,
tangan dok gatai-gatai pegang-pegang...
mulut pula semakin ramah bertanya...

"nie berapa yer kak?"

"lepas discount berapa ek?''

padahal..kocek masa tu tengah kering...
ada hati mau beli....


tapi yang satu nie,,....
saya dah jatuh hati sesangat padanya!!!...
bagaimana ini...??

price:Rm 95...haiiyakk!! belum ada fullus untuk si comel nie!!!..huhu...  


oh tidak!!..sy tak boleh ikut nafsu....
nafsu itu hasutan syaitan!....
jd saya mmbuat keputusan utk
meninggalkan si comel ini...
di tempatnya kembali..
huhuhu... 
*sgt kecewa waktu tu...

Tapi tak per...
saya x heran sgt pun,
saya kan nak kumpul duit... nak gi korea...
jumpa *si dia...hehehe..
*boleh ker?

* lee dong Wook said : boleh aje tassya!...hehe




 



No comments: