tingkatkan trafik!

banner

Tag dari Fexxa....



wah!!..saya kena tag lagi!!...


Dengan berbesar hati...
saya menerima nya!...
11 soalan yang di ajukan...
tapi tak per..
saya semangat nak menjawab..hehe...

soalannyer!!..
jeng-jeng-jeng...


1.BENDA YANG PENTING DALAM HIDUP??

ohh..semestinya my lappy,,
saya tak boleh mulakan rutin harian saya 
sebelum saya on my  laptop!..
oh,, laptop saya ada nama tau,
buccukk! name nye..
ngee...

2.BENDA YANG TERAKHIR YANG DIBELI MENGGUNAKAN DUIT SENDIRI??

huahuahua!!...
saya beli hard disk sendiri,,,
sebab abah dengan ibu tak mahu
bayarkan,,wah sedyh tau..
my fulluss,,terbang gitu jer..
300+ lagi..huhu..

3.TEMPAT/TEMA PERKAHWINAN??

oh,rasanya..
saya masih belum cukup umur untuk menjawab...
simpan sajer soalan ini yerk..
hehehe..

 4.NOVEL/BUKU/MAJALAH YANG BARU ANDA BELI??
 
novel Aa+Bb~hlovate..
Puas! walau duit ku  lesap!..hehe..


5.MANA LAGI MESRA,IBU/AYAH..??

Dua-dua..tak mahu pilih kasih...hehe..


6.ORANG YANG BETUL-BETUL NAK JUMPA DALAM HIDUP??

-Oh,semestinya Rasullulah..s.aw...
-saya nk jumpa si kacak Jeon Jin Ho..
tp dia nak jumpa saya ker??hehe..


7.ADAKAH ANDA BASUH BAJU SENDIRI??

 oh..tidak...
sebab 'pembantu jepun' ibu saya yang 
penat dok sental baju-baju saya...
kerja saya,menyidai sajaa...
hehe..
(betapa pemalasnya saya!..)

8. DIMANAKAH TEMPAT YANG BETUL-BETUL ANDA NAK PERGI??

-KOREA
(Nak jumpa si kacak tu lah..hehe)
-BOSTON.
kenapa tanya,nak bawak saya ke sana ker??..
hehe..

9.PILIH SATU ,PELUK/CIUM??

la..nak peluk sape?
nak cium sape?
malu lah nak pilih..
awak nak peluk/cium saya ker?
hehe...

10.JELASKAN SIFAT ORANG YANG MENGE"TAG" ANDA??

oh si cikfexxa tu ker??
-pipi dia comeyl..saya mau cubit pipi dia tu..
-semestinya baik!..
-warghh..nampaknya sy kena selalu
'bertapa' depan dia,sebab byk yng sy tak tau tentang dia!...

11.8 LAGU YANG SELALU DENGAR..??

      -Augustana-boston.. 

-hanyut -faizal Tahir

-Drowning-Backstreetboys

-Nothing on you-   bruno Mars

 -Florida-club's can handle me

jantung hatiku-Lyla

-Percaya padaku-Ungu.

-Falling in love Again-Usher,pitbull

orang yang saya mahu tag..

waeda ,    bintu nahl,