tingkatkan trafik!

banner

oh!..saya stress!!

haikk!!..awak pun stress macam saya ker?
 
sangat2 stress dan sedih..
cam nak nangis je..kenapa ni?
masa macam nie lah En.stress nak datang..
tak mau kasikk chance langsung!!..
nie yang mula nak marah ni...

arrgghhh!! mau menjerit...
tapi dalam hati je la..
Mau jerit kat luar malu..hehe..
kang jerit kat luar nanti tak pasal2 orang  cop
“Minah nie senget lah..” ..hahaa..
 
"apa yang stress cik tasya oii"?
oh..sangat la banyak!
huu..dan yang paling penting,
hidup yang stress! haih..
 

"ibu, saya stress!!.."
ibu jawb,
"alah muda2 sudah stress,cool sajer,
pi tolong ibu basuh kain + bersihkan  toilet mesti hilang stress tuu.."
arrgghh!!!..semakin stress tau!,,,
 
 
mana  saya nk sumbat kamu lagi en. buku...
otak saya sdah full skg nie...
 
 
Saya stress bila tengok byk  buku yang perlu
di tilik kembali!...
huhu...fening sudah otak nie..
naik serabut macam sabut kelapa daa...
haiyyakk!..
 
 
    arrgghh!!...sebab menunggu lah buat sy ber+ stress!!

 Semakin stress!..
tengok hospital!!...
nie yang stress tahap gaban!...
bukak calendar...
"got appointment ..bla..bla.."
'menci-menci'!!.tau!..huh..


 

kenapa awak muncul disaat saya tengah stress ni? 
tambah stress tau~...
saya mahu study dulu,
tulunnn la!..kenapa saya suka awak tapi saya jadi stress??
jawb2,
sepatutnya kalau dah suka, mesti la saya suka tengok awak kan? 
 saya tak suka macam ni...
saya teringat awak. x suka...x suka..!!
saya takut saya suka awak lebih dari  buku saya. 
saya takut saya sayang awak lebih dari  Allah. s.w.t
saya takut azab Allah... 
saya x nak luah dekat awak...
sebab x da kepentingan untuk diri saya dan awak. 
 x guna kalau bercinta sekarang. 
saya x nak habiskan masa muda belia saya yang comeyl nie dengan sia-sia. 
saya nak berjaya. lepas saya habis belajar saya bagitau awak boleh?
wah~...macam berani sajer...hehe
boleh la.....
saya kena belajar,belajar dan belajar!.
 
" huaahhuaa...macam mana nie wak??...makin fening nie..."
 

jadi bagi mengubati stress saya yang tahap nak bagai nie....
tau apa saya buat??
huhu....malu mau cakap....
tapi saya nk cakap jugak!!
"tengok cartoon teletubbiess..."
seberapa byk yang boleh...!!..
buat masa nie..cara tu boleh di pakai lagik..~~
hehehe..
Pooh,..awak sgt cute..lala,awak gediks laa....
Dipsy yng hitam...tinky winky,mcm mak-mak..
hehe.....

Ya Allah, berikanlah aku ketenangan supaya mudah untuk aku menuntut semua ilmu-ilmumu. Permudahkanlah segala urusanku di dunia mahupun di akhirat kelak. amin...

2 comments:

+akufobia+ said...

poo.

bisikan hati said...

cik fobia+..saya rasa awak lebih sesuai utk karakter tinky winky....hehe...