tingkatkan trafik!

banner

Mari Mengundi .....

Hai gengs!....

ohh terkujat saya sebentar.....nak tau kenapa?..bukak jer kotak shoutmix td semua bg wish "thniah.."..good luck"....dalam hati kenapa eh, saya  dah menang ker untuk  Contest Blog Pilihan Malaysia 2010??

Tuan BBPM saya tempek sini yerk..hehe..






Oohh..rupanya tidakk,,,,
saya hanya baru tersenarai dalam 
Senarai Awal Blog baru 2010...
ohh itu pun dah buat saya teruja tahap kritikal...
hehehe...
maunya tidak...
pertama kali join nie...

Dengan semangat yang berkobar-kobar...
macam masuk Akademi Fantasia..
hehehe..
Saya nak ajak kawan-kawan untuk
Afundi lah saya...
Klik kat sini...bawah nie...
klik cepat!...(kalau tak gigit kang!..hehe)
 
 Walaupun saya tau...Ada blog yang lebih hebat dari saya..
tp saya mau cuba jugak!...
hehehe,,
Mari Mengundi!!...


Amacam? bolehkan,tolong saya,vote untuk saya...sokong saya..hehe
bunyi macam memintak-mintak...tp memang saya 
tengah mintak belas kasihan korang nie..hihi..
ok Ingat yer!..
Pilihan 3 no.94...
Nanti bila undian tu mula buka,
korang hanya akan di beri kotak kosong 
untuk di letakkan no. Tuan punya blog yerk..
Jadi tulis lah 
No.94...
kalo korang masih tak faham
cara-cara undian blog pergi kat sini
 hehe.. 

Jadi kepada semua calon-calon,,
jom sama-sama kita "berkempen"
 selamat berkempen yerk!!...

Ohh..sebelum terlupa saya mau 
Ucap terima kasih daun Keladi 
hehehe...
harap-harap x serik buat contest macam nie!..