tingkatkan trafik!

banner

Blog Baru 2010 (pilihan)



Wah! saya bergitu bersemangat bila 
membuat satu kategori untuk blogger-blogger baru 
yang mula berkecipung dalam bidang nie,
Saya sebagai salah seorang blogger tu teruja untuk menyertai!...


Ok,saya mula dalam bidang ini pada 
bulan May2010.
Masa tu tengah bosan-bosan tak da kerja,
tangan nie gatai-gatai picit sana sini sampai lah 
terbaca satu blog cik akak sorang nie,faraina989
terui minat nak cuba-cuba...

Entry pertama saya kan saya main hentam 
ikut hati saya saja....hentah-hentah orang pun x baca...
hehe....
tarikh entry saya yang pertama adalah
khamis, Jun 17.2010
Tajuknya....



Kepada blogger-blogger baru jom lah join mcam saya...
tak payah susah-susah...
tekan kat sini saja,
Ikut syarat-syarat yang ditetapkan...
done!....
Itu saja......
Kicikkk punya hal!....

11 comments:

Hanis MY said...

salam kenal...

hamzah ian said...

BPM... nice

luna qiszara said...

hai, salam ziarah dr Luna,saje je jenguk2..hehe.. kite same2 ada kat senarai ke3 blog baru pilihan malaysia, gudluck eh.. :)

ɐɥs+ɐɟ said...

salam perkenala..semoga berjayautk kamoo...

faizziatul ikhmal said...

heyy ! tahniah and good luck :)

Miela Tahril said...

salam ziarah, miela pon tersenarai dlm group yang sama. tahniah dan selamat maju jaya ye :)

bisikan hati said...

haniez:salam kenal untuk haniez juga..!

bisikan hati said...

Hamzah : terima kasih dau keladi BPM..hehe..

Luna:thnks luna sama-sama kita bertarung....

fasha:good luck juga...

faiziatu:good luk tuk awak!

Miela: bergitu juga untuk awak!....

KimiCnoL said...

Salam..GOODLUCK k!! ;))
JOM UNDI SAYA GROUP9,NO346 =)
"1.BlogBaruPilihanMalaysia2010??"

qaseh elyanas said...

all the best :) nnt awk tgglkan jejak kt sn http://elyanas.blogspot.com/ .. i follow u back :)

kembatolo™ said...

berentap sampai pengsan jom!!
GUD LUCK.. =)